-
Stravování, pohostinství
- Bary
- Bistra
- Bufety
- Crepérie
- Cukrárny
- Hospody a hostince
- Jídelny
- Kavárny
- Motoresty
- Pivnice a pivovary
-
Restaurace
- České a staročeské restaurace
- Francouzské restaurace
- Italské restaurace
- Mezinárodní restaurace
- Nekuřácké restaurace
- Bezbariérové restaurace
- Hotelové restaurace
- Pizzerie
- Pizzerie se sportovními aktivitami
- Restaurace s bowlingem
- Texaské restaurace
- Mexické restaurace
- Restaurace v penzionech
- Steak house
- Španělské restaurace
- Vegetariánské restaurace
- Restaurace se sportovními aktivitami
- Restaurace se službami (masáže, manikúra, solárium, kino)
- Bezlepkové restaurace
- Rychlá občerstvení
- Vinné sklepy a sklípky
- Pohostinství s hlídáním dětí
- Pohostinství s bezbariérovým přístupem a zázemím
- Ubytování
-
Nakupování, obchody, prodejny
- Nakupování s bezbariérovým zázemím a přístupem do budovy
- Nákupní a obchodní centra
- Hypermarkety a Supermarkety
- Nábytek
- Hračky
- Stolní hry
- Sportovní potřeby
- Učební pomůcky
- Dům, byt, zahrada
- Elektro, mobily, počítače
- Potraviny
- Knihkupectví
- Second handy a komisní prodej
- Prodej kojeneckých potřeb
- Oděvy, Oblečení
- Drogerie
- Kosmetika, parfumerie
- Galanterie, švadlenka
-
Sport a pohybové aktivity
- Sportovní objekt s bezbariérovým přístupem a zázemím
- Bowling
- Squash a ricochet
- Badmington
- Tenis
- Fotbal
- Volejbal, nohejbal
- Beach volejbal
- Aerobik
- Fitness, posilovna
- Indoor cycling, Spinning
- Horolezecká stěna
- Ping pong, stolní tenis
- Bazén
- Aqua aerobic
- Jóga
- Zumba
- Těhotenské cvičení
- Jízdy, vyjížďky na koni
- Golf, golfové hřiště, golf indoor
- Minigolf
- Curling
- Lyžování a snowboarding
- Zimní stadion
- Atletický stadion
- Tělocvična
- Sportovní centra, areály a sportoviště
-
Služby a centra
- Služby s bezbariérovým přístupem a zázemím
- Kadeřnictví
- Manikúra a nehtová studia
- Pedikúra
- Kosmetické salóny
- Masáže, wellness centra
- Lymfodrenáže, neinvazivní liposukce
- Relaxační aktivity (jóga, meditace)
- Solária
- Solné jeskyně
- Malíři a ilustrátoři
- Foto studia
- Půjčovny kostýmů a karnevalových masek
- Úklid, úklidové práce
- Hlídání dětí
- Chůva - hospodyně
- Domácí ošetřovatelská péče
- Péče o postižené děti
- Alternativní medicína, léčitelé
- Půjčovny vozítek, jízdních kol, koloběžek
- Turistická, návštěvnická a informační centra
-
Zdravotnická zařízení
- Zařízení s bezbariérovým přístupem a zázemím
- Rehabilitace a fyzioterapie
- Nemocnice
- Polikliniky
- Obvodní, praktický lékař
- Pediatrie, dětský lékař
- Gynekologie
- Ušní, nosní, krční - ORL
- Kožní
- Stomatologie, Zubní lékař
- Ortodoncie
- Oční
- Ortopedie
- Chirurgie
- Logopedie
- Alergologie
- Diabetologie
- Kardiologie
- Neurologie
- Psychiatrie
- Urologie
- Psychologie
- Čerpací stanice
- Úřady a instituce
- Kultura
- Zábava a volnočasové aktivity
- Dospělí - kurzy a vzdělávání pro dospělé
-
Děti - aktivity a vzdělávání pro děti
- Bezbariérové centrum pro děti
- Centrum pro integraci handicapovaných dětí
- Jesle
- Soukromé mateřské školy
- Firemní školky
- Doučování
- Mateřská a rodinná centra
- Domy dětí a mládeže
- Lidové školy umění
- Organizace pro děti
- Dětské kluby
- Kurzy angličtiny pro děti
- Tvořivé kurzy
- Plavání pro děti
- Cvičení pro rodiče s dětmi
- Cvičení pro děti
- Školičky
Často kladené dotazy / otázky - FAQ
1. KDO může ZADÁVAT záznamy o dětských koutcích?
Záznamy může zadávat KAŽDÝ:
a) Majitel / správce provozovny – stačí se zaregistrovat jako firma
b) Rodič / uživatel portálu – stačí se zaregistrovat jako rodič
2. KDO může DOPLŇOVAT záznamy?
Každý. Stačí jen poslat doplňující informace / fotky na detske_koutky@ekoutky.cz nebo
a) záznam můžete upravit, pokud jste jej zadali. Stačí se přihlásit ke svému účtu.
b) pokud pořídíte fotografie k některému záznamu, který jste nezadali, a tedy jej nemáte pod svou správou, můžete nám je poslat na detske_koutky@ekoutky.cz. POZOR!!! V tomto případě prosím zadejte pod daný záznam komentář, že jste pořídili fotografie a poslali nám je. Tímto způsobem nepřijdete o své body pro dosažení lepší odměny a současně budeme vědět, kdo je autorem fotografií.
3. Jsem majitel / provozní provozovny s dětským koutkem. Záznam o mé provozovně již v databázi je. Můžu si záznam převzít pod svou správu?
Ano, můžete. Databázi na portále eKoutky.cz vytvářeli rodiče pro svou potřebu a byli za svou iniciativu odměněni. Pokud si ale záznam budete chtít upravit a mít nad ním kontrolu, rádi jej na vás převedeme. jak postupovat se dozvíte v bodě 4.
4. Jak mohu požádat o převedení záznamu pod registraci firmy?
Stačí, když se jako firma zaregistrujete a pak nám napíšete na detske_koutky@ekoutky.cz, že si záznam chcete převzít. My pak v administraci máme možnost záznam o vaší provozovně přiřadit pod vaši firemní zaregistrovanou emailovou adresu.
5. Přijdu o své body, když si záznam o provozovně, který jsem pod svou registrací jakožto rodič zadal(a), převezme pod správu majitel firmy?
Ne! I v případě, že o správu záznamu, který jste vy RODIČ zadal(a), požádá majitel / provozovatel firmy, o své bodové hodnocení nepřijdete. Body se načítají při zadání záznamu, a proto zůstanou započtené vám.
6. Záznam mi nejde uložit, co s tím?
Prosím, kontaktujte nás na +420 732 450 526 nebo emailem detske_koutky@ekoutky.cz a popište, o jakou chybu se jedná. Děkuji.
7. Záznam se neuložil, ani se neobjevila potvrzující nebo chybová hláška o zadání záznamu. Co s tím?
Nejčastější příčinou bývá, že jste formulář vyplňovali příliš dlouho nebo jste nahrávali příliš velké fotografie. Server vaši činnost vyhodnotil jako nečinnost a automaticky vás odhlásil. K tomuto dochází z bezpečnostních důvodů a není v našich silách toto ovlivnit. Je to totéž, jako byste vyplňovali příkaz k úhradě přes internetové bankovnictví déle, než 30 minut, také by se vám neuložil. Pokud se záznam uloží, vždy se vám na obrazovce zobrazí oznámení o úspěšném zadání záznamu.
8. Jak na portále eKoutky.cz vyhledat to, co hledám?
Máte dvě možnosti:
a) Zadáte to, co hledáte (restaurace, hotel atp.) a / nebo město, ve kterém tuto provozovnu hledáte do vyhledávacího pole vpravo nahoře. Např. zadáte: restaurace, Praha. Zobrazí se vám přehled všech pražských restaurací, na který bude navazovat seznam provozoven s jiným zaměřením v Praze.
b) Na úvodní straně kliknete na mapu nebo na zelené menu vlevo dole, kde si zvolíte kraj a okres, ve kterém potřebujete dané zařízení nalézt. Pak si ve fialovém menu vlevo nahoře vyberete typ zařízení, které hledáte.
9. Zadal(a) jsem typ zařízení a město do vyhledávacího pole, ale zobrazil se mi seznam jiných provozoven. Proč?
Pokud některý ze záznamů odpovídá přesně vašemu zadání (např. kavárna, Kadaň), pak se vypíše na horních pozicích výsledků. V případě, že v Kadani nebude kavárna, pak se vypíší ostatní provozovny, které v Kadani jsou.
10. Plánujete registraci na www.eKoutky.cz zpoplatnit?
Ne. Registrace bude vždy zdarma. Časem pouze umožníme firmám, které se budou chtít více zviditelnit, si požádat o určitou formu propagace.
11. Kolik členů má váš tým?
V současné chvíli jsem na správu portálu i jiné aktivity sama. Manžel mi pomáhá, když se práce opravdu nakupí. Pokud tedy nereaguji rychle, prosím o trpělivost. Pokud potřebujete odpověď rychle, zavolejte nebo napište sms, zavolám vám zpět. Děkuji.
12. Co to jsou „Rady a tipy rodičů“?
Tuto sekci jsme vytvořili proto, že ne všechno se dá nazvat dětským koutkem a ne každé místo má majitele. Představte si, že k vám do města přijede rodina s dětmi, která se chce vydat na procházku, kde by se jim mohlo líbit? Má nějaký soused ve vašem okolí vtipně upravenou zahrádku? Chodíte krmit nějaká zvířátka? Sem zkrátka můžete psát to, o čem mimoměstští nevědí a nikde se nedočtou.
13. Co se dočtu na Blogu Hany Lacykové?
Na svém Blogu zveřejňuji články o tématech, kterými jsem se zabývala a která mám potřebu sdílet s dalšími rodiči. Zveřejňuji zde také články o zajímavých nápadech nebo projektech, které mne zaujmou. Vybírám si a zveřejňuji pouze témata, o kterých se domnívám, že jsou přínosná a mohou čtenáře mého Blogu nějak obohatit. Pokud objevím nějaké nové hračky nebo výrobce, mohou se objevit i inspirativní články pro nákup. Převážná většina článků ale souvisí s mými zkušenostmi.
14. Co je to Projekt / Soutěž?
Vzhledem k tomu, že jsem zjistila, že je pro mne těžké oslovit firmy a požádat je, aby se zaregistrovaly, jsem se rozhodla, vejít do povědomí lidí z jiné strany. Rodiče sdílejí mé nadšení z funkční a naplněné databáze, kde si mohou vyhledat vhodná místa, kam s dětmi zavítat. Zkrátka rodiče chtějí mít všechny tyto informace na jednom místě. Zjistila jsem, že také rádi zadají místa, která znají a která se svými dětmi navštěvují. Za svou práci si zaslouží odměnu. Proto jsem spustila projekt nebo chcete-li soutěž a domluvila odměny nebo chcete-li ceny.
15. Proč se musím zaregistrovat nebo přihlásit, když chci zadat záznam o dětském koutku?
Registrace / přihlášení je potřeba, abyste mohli záznam upravovat, a navíc získáte odměnu v podobě eBooku v případě rodiče máte také šanci získat některou z dalších odměn. Díky registraci si můžete ukládat provozovny do Oblíbených. V budoucnu budete také moci dostávat emaily o novinkách z vašeho okolí.
16. Jak se na www.eKoutky.cz registrovat?
a) Klikněte vpravo na zelenou ikonu „Můj účet“ a pod přihlašovacím formulářem je odkaz „Registrace“.
b) Klikněte na „Přidat dětský koutek“. Dostanete se na rozcestník, kde je možné se přihlásit nebo zaregistrovat. Vyberte „Registrace“.
c) Klikněte vlevo po straně na červenou ikonu „eBook ZDARMA“ a budete přesměrování přímo do registračního formuláře.
17. Mohu se zaregistrovat jako rodič i jako firma?
Pod stejným emailem to není možné. Firma by se měla zaregistrovat pod firemním emailem, aby záznam na eKoutky.cz mohl spravovat i např. váš nástupce ve firmě. Rodič by se měl zaregistrovat pod svým personálním emailem, abychom ho mohli informovat o odměnách / změnách / akcích v okolí.
Telefon vyplňujete proto, abychom vás mohli co nejdříve po skončení soutěže / projektu kontaktovat a domluvit se na předání ceny / odměny.
19. Jakou odměnu získám, když zadám na eKoutky.cz nějaký záznam?
Odměníme každého, kdo zadá třeba jen jediný záznam. Získáte:
a) eBook: „Návod, jak naučit dítě bruslit“
b) slevu 10% na přírodní kosmetiku v eshopu Charming.cz
c) certifikát, že jste se na naplňování databáze podíleli.
20. Odměny mi ještě nepřišly. Kdy je obdržím?
Na portále i na internetových knížkách pracuji sama. Snažím se ze všech sil k vám vše dopravit co nejdříve. Prosím o trpělivost. Své odměny určitě dostanete! Děkuji.
21. Zapomněl(a) jsem své heslo. Jak získám přístup ke svému účtu?
Klikněte vpravo na zelenou ikonu „Můj účet“ a pod přihlašovacím formulářem je odkaz „Zapomenuté heslo“. Po kliknutí na tento odkaz se vám zobrazí pole, kam můžete zadat email, pod kterým jste se zaregistrovali. Na tento email vám zašleme heslo nové. Po přihlášení si heslo prosím změňte.
22. Jak si změním heslo?
Klikněte vpravo na zelenou ikonu „Můj účet“ a vyplňte své přihlašovací údaje. Odešlete formulář. Na svém účtu naleznete několik odkazů, z nichž jeden je „Změna hesla“.
23. Jak se přihlásím ke svému účtu na eKoutky.cz?
Klikněte vpravo na zelenou ikonu „Můj účet“ a zobrazí se vám přihlašovací formulář. Do prvního pole zadejte svůj email nebo přezdívku, pod kterou jste se zaregistrovali. Do druhého pole pak vámi zvolené heslo. Odešlete formulář.
24. Kde najdu záznamy, které jsem zadal(a)?
Po přihlášení se k vašemu účtu se vám v nabídce objeví několik odkazů. Jakmile kliknete na „Moje záznamy“, zobrazí se vám přehled záznamů, které máte pod svojí správou. Pokud některý ze záznamů v přehledu není, ani se vám nepodařilo jej vyhledat v databázi, záznam se neuložil. Pokud jste jej v databázi nalezli, ale pod svým účtem jej nevidíte, pak jsme jej převedli na majitele provozovny.
25. Mohu si nějak uložit záznamy, které se mi líbí, abych je příště již nemusel(a) vyhledávat?
Ano, provozovny, které se vám líbí, si můžete po přihlášení se k účtu přidat do oblíbených. Pokud jste přihlášeni, zobrazí se vám v horní části detailu provozovny ikonka srdíčka s plusem. Pokud na ni kliknete, záznam o dané provozovně si uložíte do oblíbených.
26. Jak si zobrazím provozovny, které jsem si zadal(a) jako oblíbené?
Klikněte vpravo na zelenou ikonu „Můj účet“. Zobrazí se vám nabídka, kde druhá položka je „Oblíbené provozovny“. Po rozkliknutí se vám zobrazí přehled všech provozoven, které jste si vybrali jako oblíbené.
27. Jak ze svých „Oblíbených“ vymažu provozovnu, která se mi již nelíbí?
Klikněte vpravo na zelenou ikonu „Můj účet“. Zobrazí se vám nabídka, kde druhá položka je „Oblíbené provozovny“. Po rozkliknutí se vám zobrazí přehled všech provozoven, které jste si vybrali jako oblíbené. U každé provozovny se zobrazí odkaz „smazat“. Jakmile na něj kliknete, objeví se hláška, zda si přejete tento záznam opravdu ze svých oblíbených vyřadit. Pokud ji potvrdíte, vymažete tento záznam ze svého seznamu.
28. U nově zadaného záznamu se zobrazuje informace: „Inzerát ještě nebyl schválen.“ Co to znamená?
Všechny nově zadané záznamy nejprve zkontrolujeme a případně také doplníme potřebné údaje. Kontrolujeme také, jestli záznam není duplicitní a tedy, zda jej již někdo jiný před vámi nezadal. Na schválení máme až 14 dní. Pokud je váš záznam v pořádku a kompletní, schválíme jej a o jeho schválení vás budeme informovat emailem.
29. Upravil(a) / editoval(a) jsem záznam a nyní se zobrazuje informace: „Inzerát ještě nebyl schválen.“ Co to znamená?
Každou úpravu kontrolujeme a schvalujeme, aby se na portále neobjevovaly chybné informace. Na schválení máme až 14 dní. Pokud je váš záznam v pořádku a kompletní, úpravu schválíme a budeme vás informovat emailem.
30. Co znamená číslo, která vidím vedle svého jména na stránce Projekt?
Číslo, které tam vidíte, jsou počet bodů, které jste za svou aktivitu získal(a). Každá vaše aktivita je bodově ohodnocena:
Zadání záznamu = 3 body
Zadání rady / tipu = 2 body
Zadání komentáře = 1 bod
31. Měl(a) jsem více bodů, proč mi ubyly?
Důvodem je, že jsme neschválili a vymazali váš záznam. Důvodem může být, že:
a) záznam o této provozovně v databázi již existuje
b) zadaná provozovna neexistuje
c) nejedná se o baby-friendly zařízení
d) záznam je v rozporu s obchodními podmínkami
32. Jsem RODIČ. Jaké jméno mám uvést do kontaktního formuláře do neveřejných polí „Kontaktní osoba“ a „Kontaktní email“?
Pokud víte, jak se jmenuje majitel provozovny, zadejte jeho jméno a email. V případě, že majitele neznáte, napište svůj email a jméno.
Pokud potřebujete cokoli konzultovat, prosím zavolejte mi na tel. 732 450 526 nebo pište na email: detske_koutky@ekoutky.cz. Děkuji.